HAMBA ABADI ;)

Sunday, May 23, 2010

u'r absolutely & definitely BEAUTIFUL

ANJELL ( u'r beautiful)


baru habis tgk cerita ini, dlm masa 3hari try to finish 16episodes and bersekang mata lah nak habiskan cerita nih. berbaloi juga lah kan, happy ENDING .

credit to AMNI sebab aku cilok cerita nih dari external dia. hahaha :))

ambil cerita nih masa nak final exm hari tuh, tapi ta berkesempatan nak tgk cerita nih, sebab time tuh sibuk lyn cerita " Witch Yoo Hee " . ehe , im a big fan of korean movie lol .

sepanjang tengok cerita nih, membuatkan aku telah fall in love with Jang Geun Seok. haih, my heart melt u know once i saw his face ! hohoho

these are few pictures untuk tatapan sekalian dan juga AKU ;DD

p/s ; in this drama, he hold the role of Hwang Tae Kyung


aahhh! KARISMA nya dia ! ;p

u'r so BEAUTIFULLLLLLLL !

will you be my LOVE ? hoho

dem ! my heart cant take it anymore ;p

oki, last word describe everything , SARANGHE! ehe

pengajaran daripada cerita ini ; making someone you love away, IS NOT LOVE .

p/s : actually, his face make me reminds to my hubby , hahaha :DD aku tanya ila, dy mcm hafiz kan? ila kata tak lh, hmmmm..




oh yea,

next korean drama yang akan menjadi mangsa aku ,


PUZZLE

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails